VEELGESTELDE VRAGEN

Heb je hulp nodig? Contacteer ons op info@seasonals.nl. We zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag, 10:00 - 17:00, en reageren binnen 24 uur.

Verzending

Inklapbare content

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Alle bestellingen worden verzonden met een track and trace code. Je kunt jouw track en trace code en instructies vinden in de bevestigingsmail die je ontvangt nadat wij jouw bestelling hebben klaargezet. Je moet zelf pro-actief bezig zijn en de tracking in de gaten houden. Is er iets niet duidelijk? Stuur ons dan gerust een mailtje en dan helpen wij jou verder!

Wat moet ik doen als ik een verkeerd adres heb ingevoerd?

Let op: Heb je een verkeerd adres opgegeven dan is dit binnen 24 uur nog te veranderen door ons een mail te sturen.

Heb je dit niet binnen 24 uur gedaan hebt kost het 7 euro om een herzending in te dienen bij de verzendcarriers. Deze kosten zijn voor eigen rekening. let dus goed op dat je alles zorgvuldig invult.

Wat zijn de verzendkosten?

Alle orders in Nederland worden gratis verzonden. De meeste bestellingen zijn binnen 5-8 werkdagen geleverd. We gebruiken bekende carriers als DHL, GLS en BPOST en fietskoeriers.

Hoelang duurt het voordat ik mijn order ontvang?

Alles betreft verzending is te vinden op de verzending & retournering pagina


Let op! Gedurende de sale, feestdagen en tijdens andere acties kan het voorkomen dat bestellingen later worden verzonden. Meer dan 90% van de pakketjes worden binnen de 5 en 8 werkdagen geleverd echter afhankelijk van de drukte kan het soms iets langer duren. Dus heb geduld aub.

Ik heb mijn pakketje niet ontvangen

Wij raden altijd aan indien je niet zeker bent van de status van je pakket om eerst zelf direct te bellen met de carrier en je trackingnummer door te geven. Op het moment dat het pakketje bij hun ligt kunnen wij niets voor je doen. Dit bespaart tijd en mail verkeer. Mocht er alsnog iets niet duidelijk zijn neem dan contact op met ons en we helpen je verder.

Wanneer je een pakketje na langere tijd nog niet hebt ontvangen, is het belangrijk om eerst even te checken wat de indicatie levertijd is in jouw land. Wanneer je het pakketje na deze tijd nog steeds niet hebt ontvangen, controleer dan of het adres juist is. Nederlandse pakketjes komen door de brievenbus, dus het is ook handig om even te checken of iemand anders het pakketje voor je heeft weggelegd. Is dit geen van allen het geval, dan kun je contact opnemen met de klantenservice info@seasonals.nl

Retourneren

Inklapbare content

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, bij Seasonals kun je je bestelling retourneren als je niet volledig tevreden bent. Volgens ons retourbeleid heb je 14 dagen na ontvangst van je bestelling om contact met ons op te nemen en een retourzending te initiëren.

Neem contact met ons op via info@seasonals.nl, geef je ordernummer en de reden voor de retourzending aan. We sturen je dan een retourformulier en verdere instructies.

Let op, het is belangrijk dat de producten die je terugstuurt ongedragen, onbeschadigd en in de originele verpakking zijn. Bovendien zijn de kosten voor het terugsturen van het artikel voor je eigen rekening.

Let op, niet alle items komen in aanmerking voor retournering. Onder deze uitzonderingen vallen: BH's, ondergoed, make-up, haarverzorgingsproducten, shapewear, gebruikte elektronische haarapparaten.

Hoelang duurt het voordat mijn retourzending is verwerkt?

Nadat je het pakket voor retournering hebt verzonden, moet het eerst naar ons terugkeren. De tijd die dit in beslag neemt, kan variëren afhankelijk van de koeriersdienst. Zodra we het geretourneerde pakket hebben ontvangen, controleren we of het product ongedragen, onbeschadigd en in de originele verpakking is.

Als alles in orde is, storten we het aankoopbedrag binnen 1-4 werkdagen terug op de rekening waarmee de bestelling is geplaatst. Houd er rekening mee dat het, afhankelijk van je bank, enkele dagen kan duren voordat de terugbetaling op je rekening zichtbaar is.

Als je vragen hebt over je retourzending, neem dan contact met ons op via info@seasonals.nl. We staan klaar om je te helpen!

Wanneer krijg ik mijn geld terug na het retourneren van mijn bestelling?

Na het succesvol retourneren van je bestelling en nadat we de retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het aankoopbedrag terug op je rekening. Het proces van terugbetaling vindt plaats binnen 1 tot 4 werkdagen nadat we je retour hebben ontvangen.

Houd er echter rekening mee dat de verwerkingstijd van je bank kan variëren, en het kan nog enkele dagen duren voordat de terugbetaling op je rekening zichtbaar is. Mocht je na deze periode nog steeds geen terugbetaling hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via info@seasonals.nl. We zijn er om je te helpen!

Wat zijn de producten die niet kunnen worden geretourneerd?

Producten die niet in de originele verpakking zitten of gebruikt zijn, kunnen niet worden geretourneerd. Ook BH's, ondergoed, make-up, haarverzorgingsproducten, shapewear en gebruikte elektronische haarapparaten kunnen niet worden geretourneerd.

Neem contact met ons op

Heb je een vraag die niet in onze FAQ staat, of heb je hulp nodig van onze klantenservice? Laat dan een bericht achter op info@seasonals.nl. Onze klantenservice is beschikbaar van maandag tot vrijdag, van 10:00 tot 17:00. We streven ernaar om binnen 24 uur op je bericht te reageren en staan klaar om je te helpen met al je vragen en zorgen.